Флоатінг - диво розслаблення

Флоатінг - диво розслаблення

Наше життя викликає стреси, і щоб розслабитися, доводиться шукати нові способи. На шляху до спокою і незворушності я спробувала багато: займалася йогою, медитаціями. Найкращими вправами для мене стали взаємодія з природою і відпустку. Коли кілька днів не потрібно думати про справи, коли навколо красиві пейзажі, все змінюється. Але потрапити в таке місце можна не завжди. Але відкриємо секрет ...

Сенс процедури під назвою флоатінг - опинитися в невагомості. Це відчуття створюється за допомогою спеціальної ванни з солоною водою. Тіло занурюється всередину, але за щільності води плаває на поверхні. І при цьому виникає повне розслаблення хребта, м'язів. Виходить, що це своєрідна медитація, але тільки для тіла.

Сеанс триває всього одну годину. А ще є час на підготовку. Загалом, вельми привабливу пропозицію, вирішила я, чому б не сходити?

Процес занурення


Подруга, яка працює в салоні краси, вислала мені інструкцію по цій процедурі на пошту, тому я була у всеозброєнні. Там говорилося про протипоказання, про те, що з собою брати і як всім користуватися. Насправді, нести з собою нічого не треба. Рушник, тапочки і мильні приналежності видають в салоні. Важливо лише не робити епіляцію перед процедурою і не ходити під час місячних.

Я пішла на процедуру в будній день, днем. Записалася заздалегідь. Було дивне відчуття передчуття, але великих надій я не покладала. Адже від процедур масажу, обіцяють неземний спокій, отримувати кайф я так і не навчилася.

Перед процедурою потрібно обов'язково вимити волосся і тіло з шампунем, щоб в воду не потрапляли будь-які чужорідні речовини. Також мені сказали, що обов'язково потрібно сходити в туалет, щоб не переривати сеансу. Занурення краще робити в оголеному вигляді, тому захоплений купальник мені не знадобився.

В польоті


Ванна для флоатінгу чарівна - квадратна. Вхід до неї - невелика дверцята. Чомусь я думала, що води буде багато, а виявилося, що глибина менше, ніж по коліно. Розмір ванної невеликий, але вже точно більше, ніж у мене вдома. У воді лежала подушечка для шиї, щоб розміщуватися було зручніше.

Температура води дуже приємна, не жарко і не холодно. Хоча ні, занурюватися прохолодно, адже я люблю гарячі ванни, але швидко звикаєш і стає дуже комфортно. Я лягла на спину, поклала подушку під шию і розслабилася. Раптом світло згасло, а музика замовкла.

Перша моя реакція була - страх. Насправді трохи моторошно опинитися у замкненому темному просторі - може, це страх з дитинства, може, щось ще, але в перші хвилини розслабитися було важко. Я лежала з відкритими очима і вдивлялася в темряву. Чудовиськ мене тут не чекало, вода була ніжною, і поступово я стала розслаблятися. 

Коли закриваєш очі, дійсно здається, що знаходишся в невагомості. Відчуття, що землі немає, що навіть води немає, так як її не відчуваєш. Навколо тепло і спокійно - напевно, саме так почуваються діти в утробі матері. Це навіть складно назвати польотом, це якесь ширяння. Спочатку я намагалася зрозуміти, що я відчуваю, як, а потім думки поступово стали зникати.

Я не знаю, де я була. Я не можу сказати, що спала, немає. Я ніби дрімала. Начебто я не бачила снів і не зникав повністю, а може, мені це лише здалося. Загалом, я була десь поза часом і простором. Рухатися не хотілося, справжній світ був забутий і покинутий, а про те, що щось існує навколо, згадати не вдавалося.

Раптом спалахнуло світло. Я побачила його крізь віки. І відразу все всередині збунтувалося - хто порушив мій спокій? Але мозок швидко повернувся в нормальний стан, стало зрозуміло, що сеанс закінчується, пора виходити. Мені дуже хотілося залишитися довше, хотілося знову лягти і забутися, але час минав. Мені здалося, що пройшло всього 5 хвилин, що я тільки ось занурилася у воду, а виявилося, що час пролетів. 

Я вийшла з камери на ватяних ногах. Здавалося, що я тільки прокинулася, що мене витягли з теплої ліжечка. Ноги ватяними, а думки зібрати не виходило. Я ніби на автоматі скупалася, одягнулася, зібрала речі і вийшла в світ. Чашка чаю в салоні повернула мене в реальність. Я стала потихеньку повертатися. Тіло було якимось м'яким і розслабленим, здавалося, що я насправді довго відпочивала. Всередині було абсолютний спокій і гармонія, не хотілося кудись бігти, щось робити. Я була розслаблена і гармонійна.

Додому я йшла з посмішкою. Чомусь я відчувала себе відпочившою і щасливою. Мені хотілося посміхатися і співати. І я не знаю, як вплинула ця процедура на мої м'язи або кістки, як вона позначилася на молодості, але стан моє чарівне! Мені хотілося сміятися, радіти і бути. Сподобалося мені? ТАК! Не просто сподобалося, а це мене дуже вразило. Але ось тільки залишилося відчуття, що мені цього мало, і я хочу туди знову. Тільки б забратися в цю камеру годин на п'ять і забути про все на світі!

 

Як зберегти Красу та Здоров'я на довгі роки?


В наш час поняття здоров'я та краси щільно переплітаються один з одним. Наш механізм сприйняття особистості влаштований таким чином, що хвора людина, навіть якщо вона виглядає фізично красивою, під час хвороби такою не здається. З іншого боку, жінка, яка абсолютно здорова, слідкує за своїм зовнішнім виглядом, за своїм здоров'ям, буде виглядати набагато краще, ніж коли перебуває у хворому стані. З цього можна зробити висновок, що для того щоб зберегти свою красу, необхідно зберегти своє здоров'я. Для досягнення даної мети достатньо всього лише дотримуватися п'яти правил:

Спорт. Фізичні вправи допоможуть вам не тільки підтримувати себе у формі, але і підвищувати загальний тонус організму. Напевно, всім зрозуміло, що заняття спортом допомагають знизити ризик виникнення різних захворювань, а це, як вже сказано вище, дуже важливо для підтримки свого зовнішнього вигляду.

Хороший сон. Для того щоб в людському організмі могли відбуватися різні процеси, йому необхідно не тільки отримувати належну порцію поживних речовин, але і відпочивати певний інтервал часу. Для середньостатистичної людини оптимальним вважається 8-9 годин сну. Звичайно, допустимі зміщення на 1 -1,5 години в позитивну або ж в негативну сторону, але краще ж переспати зайву годину, ніж недоспати.

Сміх (психологія і гарний настрій). Науково доведено, що під час сміху в людському організмі починають вироблятися спеціальні гормони, які позитивно впливають не тільки на нервову систему, але і на працездатність деяких органів. Варто зауважити, що позитивні люди в основному завжди мають приємний зовнішній вигляд.

Дієта та правильне харчування.Основний принцип правильного харчування - відповідність раціону стану здоров'я і смаковим уподобанням людини. Правильне харчування обов'язково має бути збалансованим та включати всі необхідні поживні речовини.

Секс. Під час цього заняття, в організмі виробляються багато різних гормонів, які так необхідні організму. Як результат ми можемо отримати гарний настрій, свіжий зовнішній вигляд і блиск в очах. Щоб жінка завжди залишалась красивою не слід забувати і про правильний догляд за своєю зовнішністю - обличчям, волоссям, тілом, нігтями. Все це допоможе завжди виглядати "на всі 100". Для цього ви завжди можете використовувати домашні маски для волосся, маски для шкіри обличчя, пілінги та інші процедури. Більшість рекомендацій, як залишатись красивою, ви знайдете на нашому сайті корисних порад для жінок Краса та здоров'я .