Нове дослідження показало, що запах поту може значно змінити те, як жінки сприймаються чоловіками і жінками.
Дослідження, проведене виробниками дезодорантів, провідним автором якого є доктор Памела Далтон, показує, що аромат пов'язаного зі стресом поту впливає на соціальні судження, довіра, надійність і компетентність.
Здатність людини використовувати запах тіла для передавання інформації підтверджується постійно проводяться новими дослідженнями.
Мало того, що запах тіла є сигналом сам по собі, було показано, що він використовується для передачі повідомлень про генетичне здоров'я, прихильності до знайомства і про загальний стан здоров'я, також запахи тіла, що виробляються ним в конкретних емоційних станах, які впливають на нервову стану сприймає їх.
"Стрес-індукований піт пахне гірше, ніж будь-який інший, і може несподівано проявитися в будь-який момент дня, часто стаючи початком замкнутого кола, - говорить доктор Сьюзен Біле-Хулетт. - Дослідження показують, що є три причини поту: фізичне напруження, тепло навколишнього середовища і стрес. Піт, спричинений фізичною активністю і температурою навколишнього середовища, проводиться виділеннями екзокринних потових залоз, в той час як піт стресу виробляється шляхом виділення з потових і апокринных залоз, змішується з бактеріями на шкірі, і в результаті виникає помітний специфічний запах".